Osvrt na nedelju iza nas 03.07.2023.-07.07.2023. - stočno brašno, Za detaljnije informacije morate biti ulogovani ili registrovani
Osvrt na nedelju iza nas 03.07.2023.-07.07.2023. - brašno, Za detaljnije informacije morate biti ulogovani ili registrovani
Osvrt na nedelju iza nas 03.07.2023.- 07.07.2023. - voće i povrće, Za detaljnije informacije morate biti ulogovani ili registrovani
Osvrt na nedelju iza nas 03.07.2023.-07.07.2023. - subvencije i regulative, Za detaljnije informacije morate biti ulogovani ili registrovani
Osvrt na tržište za 06.07.2023.- žitarice i uljarice, Za detaljnije informacije morate biti ulogovani ili registrovani
Osvrt na tržište za 06.07.2023.- mineralno đubrivo, Za detaljnije informacije morate biti ulogovani ili registrovani
Osvrt na tržište za 06.07.2023.- komponente za stočnu hranu, Za detaljnije informacije morate biti ulogovani ili registrovani
Osvrt na tržište za 06.07.2023. - stoka, Za detaljnije informacije morate biti ulogovani ili registrovani
Na ukrajinskom delu Dunava gradi se više od 12 terminala
Više od 12 terminala je trenutno u izgradnji duž ukrajinske obale Dunava. Neki od terminala su već izgrađeni, rekao je Jurij Vaskov, zamenik ministra za razvoj zajednica, teritorija i infrastrukturu. Prema njegovim rečima, trenutno postoji pojednostavljeni zakon o izgradnji novih terminala, usvojen prošle godine, a lokalne vlasti su spremne da ponude zemljište za izgradnju, tako da je procedura veoma jednostavna.
Mnogi učesnici na tržištu trenutno grade logističku infrastrukturu na Dunavu zbog nedovoljnih kapaciteta za skladištenje i izvoz žitarica. Konkretno, Nibulon gradi novi terminal u Izmailu; Kernel Agro Holding je preuzeo rečni terminal Dunav Prom Agro u luci Reni. UDP, Asket Shipping, Danube Logistics Group i drugi takođe razvijaju infrastrukturu na Dunavu.
Ministar za infrastrukturu Oleksandr Kubrakov ranije je govorio o prvim rezultatima pokretanja dodatnih lučkih kapaciteta na Dunavu, uključujući
rad više od 20 novih pomorskih terminala;
nove tehnologije pretovara pomoću plutajućih dizalica, mobilnih pretovarivača, skladišnih plovila kao plutajućih skladišta i drugih sredstava;
korišćenje novih privremenih skladišta opremljenih vagama i laboratorijama.
U maju su luke Dunavskog regiona pretovarile više od 3 miliona tona tereta, što je za njih apsolutni rekord. Ove godine Ukrajina planira da pretovari najmanje 20 miliona tona tereta Dunavom.
Uprkos činjenici da su luke Izmail, Reni i Ust-Dunaisk iskoristile skoro sve svoje kapacitete za rukovanje teretom, još uvek postoji potencijal za dalji razvoj. Konkretno, reč je o modernizaciji i osavremenjivanju lučke infrastrukture, privlačenju investicija za izgradnju novih terminala. Investicioni zahtevi za ukrajinske luke na Dunavu su najmanje 120 miliona dolara.